Ebooki na komórce

Lubię czytać, szczególnie s-f, dlatego bardzo się ucieszyłem gdy kiedyś znalazłem program umożliwiający mi czytanie na moim SE k800i a teraz SE c902. Program nazywa się ReadManiac. Program konwertuje pliki .txt na .jar, które instalujemy w telefonie jak każdą inną aplikację.

Pobierz: Readmaniac

Przedstawię teraz prostą konwersję pliku .txt na .jar. Odpalamy program i ....




Na liście nie ma mojego telefonu ale ja wybrałem k750i. Ważne aby w pozycji 'JAR size limit (kb):' pojawiła się wartość 16384 zamiast 64. Dzięki temu nasz ebook będzie w jednym 'kawałku' a nie w wielu plikach. Zapewni nam to wygodę użytkowania.



W tym miejscu można wybrać rozmiary czcionek. Mi bardzo odpowiadają te przedstawione na screenie.

W tym miejscu wskazujemy nasz plik .txt







I oto efekt. Oczywiście mamy możliwość dokonywania zmian w konfiguracji. Możemy zmieniać krój czcionki, jej rozmiar, kolor tła, orientację wyświetlania tekstu i inne.













Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak pobierać foldery na chomikuj w linuxie?

Instalacja Nvidia drivers na KDE Neon