Service Pack 1 Windows 7

Service Pack Windows 7


Dodatek Service Pack 1 dla Windows 7 obejmuje wydane wcześniej aktualizacje systemu Windows 7 z zakresu zabezpieczeń, wydajności i stabilności a  także nowe ulepszenia funkcji i usług systemu Windows 7 — poprawiono na przykład niezawodność podczas łączenia z urządzeniami HDMI audio, drukowanie przy użyciu przeglądarki plików XPS oraz przywracanie poprzednich folderów w programie Eksplorator Windows po ponownym uruchomieniu.
Pobierz







Chcesz być specem od IT? Przejrzyj książki informatyczne z interesującej Cię dziedziny!

Komentarze

  1. Lepiej mi powiedz jak wywalić poprawkę KB2670838
    z Win Seven?
    Tradycyjna metoda nie działa, wywala komunikat o błędzie deinstalacji.
    Diabli nadali.. Aero poszło w kosmos.. Masa programów się bez niego nie uruchamia.
    Ta KB doczepiła się przy okazji któregoś uaktualnienia, gdzie zainstalował się IE10. Wywaliłem go, ale poprawki nie idzie odinstalować. Pech, że Win nie zrobił sobie punktu przywracania przed aktualizacją. A niby powinien.
    I niestety nie ma do czego go cofnąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest ZŁA poprawka :)
    Poważnie, widzę że dużo osób ma z nią problem. Nie wiem jeszcze jak ją sprzątnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało powiedziane. Zły to jest Billu :P
      Ta KB rozpiernicza oes kompletnie na niektórych maszynach.
      Nie wiem od czego to zależy, nie mam na czym sprawdzić.
      Moją Siódemkę rozjechało piknie. Kompletnie jest nie do użycia.
      A nie widzę, by M$ wypuścił łatę na łatę. No chyba, że coś źle patrzę.
      Najgorsze jest, że nie da się jej zablokować. Jak nie IE 10 ją wsadzi, to wlezie przez zbiorczą poprawkę, na siłę jakby.
      Ścinanie systemu do obrazu za każdym razem, gdy coś się uaktualnia jest bez sensu. Mój błąd, bo faktycznie mogłem sobie to właśnie zrobić. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak pobierać foldery na chomikuj w linuxie?